Retourneren

Ben je opzoek naar meer informatie over het retourneren van jouw bestelling? Bekijk de onderstaande informatie. Je vindt hier antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met mij op.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Ben je niet helemaal tevreden met jouw bestelde artikelen? Of wil je het ruilen voor een ander product? Retourneer online jouw bestelling.

Na ontvangst van het product heb je 14 dagen de tijd om een bestelling te retourneren, mits ongeopend (!!).

 

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je kunt je aankoop retourneren volgens de vastgelegde termijnen uit de algemene voorwaarden. Je kunt zonder opgave van reden binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling de overeenkomst ontbinden en producten retour zenden. Je dient dan de aangekochte producten in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking en in ongebruikte staat (i.v.m. hygiëne) te retourneren. De kosten van de producten die je hebt aangeschaft, zullen worden terugbetaald binnen 14 dagen na retourzending van de artikelen. Kosten van retourzendingen komen voor eigen rekening.

In verband met de hygiëne regels kunnen wij echter uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen! In het geval van een defect of door een verkeerde levering van ons, neem contact met ons op om deze kwestie te bespreken alvorens je het retourneert.
.

Mijn retour voldoet niet aan de voorwaarden, wat nu?

Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. Onze retourverwerking stelt aan de hand van diverse toetsingen vast of een retour gestuurd artikel voldoet aan de voorwaarden. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan op terugbetaling.

Wat is de retourtermijn?

Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn kun je jouw aankoop beoordelen. Let op, i.v.m. de hygiëne regels kunnen wij echter uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen! Deze kunnen alleen geretourneerd indien de verpakking niet is aangebroken.

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest.

Kan ik mijn pakket al brievenpuspakket retourneren?

Ja, dit kan. Je kunt ervoor kiezen om je retour via brievenbuspost naar ons retouradres* te versturen. Let er op dat je het pakketje wel voldoende frankeert. Dit is afhankelijk van het gewicht. Brievenbuspost is niet voorzien van een Track & Trace code. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald. Het versturen van je retour via brievenbuspost is dus op eigen risico.

Hoe en wanneer wordt mijn gerourneerde pakket of product terugbetaald?

Zodra het retourpakket binnen gekomen is, wordt je retour binnen 24 uur verwerkt. Na de verwerking van je retour ontvang je binnen enkele dagen* het aankoopbedrag terug op je rekening. De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het afrekenen van je bestelling.
Heb je gekozen voor betaling via IDEAL? Dan ontvang je binnen 24 uur via Mollie Payment Provider het bedrag retour.

Ik wil iets retourneren uit een kortingsactie

Zodra het retourpakket binnen gekomen is, wordt je retour binnen 24 uur verwerkt. Na de verwerking van je retour ontvang je binnen enkele dagen* het aankoopbedrag terug op je rekening. De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het afrekenen van je bestelling.
Heb je gekozen voor betaling via IDEAL? Dan ontvang je binnen 24 uur via Mollie Payment Provider het bedrag retour.

Ik wil iets retourneren vanuit een actie

Er gelden tijdens een sale iets andere regels dan normaal. Waar je tijdens een sale rekening mee moet houden is het volgende: